Click here for Myspace Layouts

Pembaca Setia ^^

Tuesday 7 August 2012

Gadis seperti Aku

Assalamualaikum..

hmmmm....
Siapalah diriku untuk memilih permata 
sedangkan aku hanyalah sebutir pasir yang wujud di mana-mana. 
Tetapi aku juga punya keinginan seperti wanita solehah yang lain, (Solehah kah aku??mngkin langsung tidak layak untuk bergelar solehah..)
dilamar lelaki yang bakal dinobatkan sebagai ahli syurga, 
memimpinku ke arah tujuan yang satu..

Persoalannya.. masih adakh lagi lelaki seperti itu tersimpan untuk diriku...

atau.. aku tidak layak sama sekali untuk berganding dengannya.. 

Astrfllhzm.. siapalah aku untuk mempertikaikan ketentuan Allah..

aku juga merancang, Allah juga merancang.. tp perancangan Allah la yg terbaik..


sesungguhnya, aku sangat memerlukan orang yg benar2 ingin mendidik aku ke jalan yg benar,
membawa pelita dan beriringan denganku dari lorong yg gelap ke jalan yg terang (lurus)


bukannya seseorang yg memadamkn api pelita yg sudah malap,dan membiarkn aku
dalam kegelapan selama-lamany.. 
astrfrllh.. :'(
nanti lain yg diharapkan.. lain pula yg aku dpt.. nauzubillah.. :'(

aku xperlu laki setampan Rasulullah,
cukuplah yg sdp mta memandang.. :)
cantik itu subjektif.. 
yang menjadi IMAM untukku, anak2ku, dan mungkin jua untuk sdra islam yg laen.. insyaAllah..

tapi...

PERSOALANNYAA..

masih adakah taubat untuk dosaku yang berulang? :'(
Taubat, msih terbuka kah pintu2mu?


sdra2ku.. jom muhasabah diri...
layakkah kita untuk syurgaNya..???
LAYAKKAH KITA?? :'(

peringatn buat diri ini..

sesungguhnya, air mata taubat adalalah air yg plg suci.. :')

No comments: